reklama

"Láska je, keď pre druhého dokážeš urobiť všetko III..."

...tak chceme milovať a tak chceme byť milovaní... ako a kde to získať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

"Lebo tak Boh miloval svet, že svojho jednorodeného Syna dal..."

Evanjelium podľa Jána 3,16.

...keď čítam, ako Otec hovorí "Toto je môj milovaný Syn, v ktorom sa mi zaľúbilo" a potom mlčí, keď Jeho Syn hovorí "Otče môj, otče môj, prečo si ma opustil?", chápem, čo znamená láska. Boh to vraj spravil pre mňa. U Neho možno nájsť skutočnú lásku. Lásku, ktorá dokáže pre durhého urobiť všetko.. Ťažko veriť...

...mne to tak zmenilo život, že verím.

Miloš Masarik

Miloš Masarik

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý sa chce podeliť o to, čo dostal. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu